12.12.2014

Inspiracje Świąteczne - wianki
Christmas wreaths

Witajcie kochani,
Zaglądam dziś do Was, by zachęcić Was do własnoręcznego wykonania świątecznych wianków i stroików.  Ja wykonałam kilka bardzo różnych wianków, w różnych kolorach, każdy jednak z dodatkiem moich ukochanych mediów 13 arts:) 

Oto kilka moich inspiracji:

1) 


2)



3) 



4) 

5)


6)


Mam nadzieję, że czujecie sie zainspirowani i powstanie wiele pięknych wianków:) A jeśli nie potraficie sami ich wykonać, zachęcam do kupowania produktów "handmade", zarówno ja jak i wiele moich koleżanek wykonuje przepiękne świąteczne ozdoby i kartki, które można nabyć w rożnych miejscach, Moje prace między innymi kilka z powyższych wianków będzie można kupic już w najbliższą niedzielę na TEJ imprezie we Wrocławiu, zapraszam:) 

Pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Aaaa... jeden piękniejszy od drugiego. cuuuuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wianki, numer 1 to dla mnie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności! dwójeczka to mój faworyt, chyba za sprawą tego turkusu, który przyciąga wzork

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ,nie wiem który wybrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie, ale ten ostatni jest dla mnie najbardziej oryginalny i wybrałabym właśnie ten. Podziwiam .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na tak cudne prace aż chce się mediować świątecznie :)
    Wszystkie są przepiękne !!!
    Miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie jak zawsze :) i bardzo mroźnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...