2.07.2014

Smile - mixed media layout and video tutorial

Witajcie kochani, dziś mój pierwszy post w nowej roli - edukatora 13 arts:) Będę dwa razy w miesiącu przygotowywać dla Was kursy, bądź prezentacje produktów, dzielić się z Wami moimi ulubionymi technikami. 
Dziś mam dla Was layout, a do niego kurs video, jak powstawał krok po kroku. Do wykonania pracy użyłam papierów z najnowszej kolekcji Fly Away, która stanowiła również część lipcowego zestawu Flying Unicorn. W pracy użyłam zatem papierów i mediów 13 arts obecnie dostępnych w kicie. Napisy są w języku angielskim, ale myślę, że wszyscy oglądający doskonale zrozumieją jakich produktów użyłam:) 

Hello everybody - today is my first post in new role - 13 arts Educator:) I will share with you my favorite techniques, make video tutorials or introduce you 13 arts products twice a month. Today I have got a mixed media layout, I created with Fly Away papers and 13 arts mediums, which are also a part of Flying Unicorn July KOM.  I have added fabulous flowers and other embellishments from this kit.
Hope you will like my page and video - enjoy:)

SMILE




Here is my video:




xoxo


List of materials:



4 komentarze:

  1. Scrap cudny!
    Świetny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Super!!! ie pozostaje nic innego, jak zrobić sobie scrapa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś pisałam, że jak patrzę na Twoje kursy, to wydaje się, że to wszystko jest takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...