5.03.2013

Kobiety ... Women...

Na blogu scrapuj.pl w związku z nadchodzącym Dniem Kobiet postanowiłyśmy "oskrapować" siebie nawzajem. Ja miałam przyjemność zrobić scrap z Kasią, a Kasia zrobiła LO o mnie - ja jestem zachwycona, mam nadzieję, że i Kasi moja praca się podoba:) A więcej fantastycznych prac zobaczycie na blogu - zapraszam:)

Hi, we have decided to have some fun and make some pages of our DT girls at blog.scrapuj.pl :) I had a pleasure to work with Kasia's photo and she made a page with mine. I just love Kasia's LO about me, I hope she will like mine too:) You can see more pages here.






Użyłam mediów i papierów 13 arts, naklejek Cosmo Cricket, wykrojnika Sizzix Bigz - zapraszam do sklepu  scrapuj.pl:)

xoxo
Ayeeda

13 komentarzy:

  1. Pięknie zostałam oscrapowana :) jestem zachwycona!!! dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...this is stunning..love every detail!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta praca jest REWELACYJNA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny scrap! Kolorki bardzo kobiece :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiety są wielkie, śliczny scrapek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooh I love it! Beautiful colors and so artsy! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is fabulous!! I just love the LO.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie się oscrapowałyście! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning Aida just love all the texture and colours...xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning layout! I love the colors!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny scrap!!!
    Tło jak zawsze... zachwycające :))
    Kolory, kwiaty, detale... miód malina :D
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...