16.11.2012

Liftujemy na scrapuj.pl

Rzadko mi się zdarza liftować czyjąś pracę, ale tym razem zrobiłam to i sprawiło mi to niezłą frajdę:) Na blogu scrapuj.pl zapraszamy do zabawy w liftowanie przepięknej pracy Kasi - Worqshop, którą znajdziecie TUTAJ.

I do not lift others' works very often but this time I did it and I had a lot of fun:) We invite you to join us at scrapuj.pl blog and lift THIS WORK of Kasia-Worqshop. 

Oto mój lift - Here is my lift:


Kilka zbliżeń - some details:




Do swoje pracy użyłam papieru i dodatków Cosmo Cricket oczywiście ze sklepu scrapuj.pl

Koniecznie zobaczcie pozostałe prace projektantek na blogu scrapuj.pl
Zapraszamy do zabawy:)

Pozdrawiam:)



9 komentarzy:

  1. Ten lift to taka mała odmiana na Twoim blogu. Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję NImuszko - mi też się podoba ta odmiana:) Paciapane, ale inaczej :P

      Usuń
  2. Bardzo udany lift :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przenikające się kolory... Bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is amazing!!! Love the background!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie szczęka mi opadłą! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. fabulous textures and backgrounds, amazing work :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten lift - tyle w nim pozytywnej energii, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny scrap! Chciałabym go zobaczyć na żywo... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...