30.11.2012

Kolorowo, jaskrawo i z polskim akcentem

Witajcie dziś piątek i nowa paleta TCR #139. Wydawała mi się niełatwa, kolory żywe i jeszcze to zestawienie.... Ale udało się i jestem całkiem zadowolona z efektu:) A modelka z polską flagą na policzkach (kibicowała Polsce podczas Euro 2012) sprowokowała mnie do zaznaczenia na pracy polskiego akcentu:)

A praca na drugiej stronie papieru "Frosted Ferns" 13 arts:)


I trochę detali:



Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do zabawy z tą fantastyczną paletą:

8 komentarzy:

  1. Jest cudowny. Piękna modelka i oprawa wspaniała - taka energetyczna. Fajnie wyglądają te kropy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ na tym scrapie dużo się dzieje, nie potrafię zatrzymać wzorku na detalach ;) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala:) Zdjecie jest boskie, modelka sliczna a cala praca pelna ekspresji i energii :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już naprawdę nie wiem co tu pisać w komentarzach, żeby nie brzmiało banalnie.... ZACHWYCASZ mnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty sobie z każdą paletą radzisz fantastycznie :) Taka dawna pozytywnej energii jest idealna na najbliższe dni.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my! What a stunning layout! Love all the color and texture!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne LO, po prostu JEDYNE!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...