23.11.2012

Kartki świątecznie

Zgodnie z obietnica otwieram dziś sezon bożonarodzeniowy. Dla niektórych pewnie późno, ale dla mnie w sam raz;)

Dziś pokażę kilka propozycji. Te poniżej wykonane z papierów "Frosted Life", papierów dostępnych również w zaprzyjaźnionycm sklepie scrapuj.pl.

I właśnie dziś na blogu scrapuj.pl pokazujemy Wam kilka inspiracji m.in. z papierów"Frosted Life".
Zapraszam na bloga po więcej inspiracji, a teraz już pokazuję moje kartki:





Korzystając z tych papierów niewiele trzeba, by nadać kartce świąteczny charakter.

A na koniec jeszcze prosta karteczka z białej tektury:

Pozdrawiam, 
Ayeeda

8 komentarzy:

  1. piękne i mroźne kartki, pierwsza jest moją faworytką, wiele serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) te papiery są takie Twoje... piękne karteluchy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow fantastyczne i takie w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Ja też dopiero dzisiaj otworzyłam sezon świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Zwłaszcza dwie pierwsze- cuuudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful! Love all the texture and soft color palette!

    OdpowiedzUsuń
  7. fenomenalne kartki! szalenie artystyczne....Bardzo przypadly mi do gustu...
    Pozdrowienia sle !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki. Pięknie rozpoczęłaś sezon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...