5.11.2012

I po warsztatach:)

To był pracowity weekend, pełen emocji. Zdrowie mi nie do końca dopisywało, ale na szczęście gorąca atmosfera pozwoliła mi wziąć się w garść i jakoś dałam radę:)

W sobotę rano miałam przyjemność prowadzić warsztaty "Texture Touch". Grupa, z którą pracowałam to naprawdę niezwykle zdolne dziewczyny. Prace zrobiły niesamowite! Szkoda, że Ela i Kasia nie dojechały, bo zabawa była przednia. Dziewczyny poszalały z pastami i mgiełkami:) Wszystkie zdjęcia są autorstwa Gosi -Kartkomanii, której udało się podejrzeć jak dziewczyny tworzą:)







Prace naprawdę zapierały dech w piersiach! Mam nadzieję, że podzielicie się linkami do Waszych prac w komentarzach:) Popatrzcie choćby na pracę BLUE-NIKI.

Sobotnie warsztaty sponsorowała "Wycinanka" oraz "13 arts"

Potem wybiła godzina 13.00 i jak za dawnych lat można było kupić co nieco;):):) Ale tym razem były to papiery z najnowszej kolekcji "13 arts". Serdecznie dziękuję wszystkim za miłe słowa i zakupy:)

O godzinie 16.00 dziewczyny tłumnie przybyły na pokaz tagów, z wykorzystaniem płótna. Płótno na pokaz sponsorował sklep "Studio 75" i cieszę się, że udało mi się zarazić kilka osób miłością do płótna craftowego:)




W niedzielę zaś wspaniała grupa 14 dziewczyn od samego rana tworzyła wraz ze mną notesy i kartki na warsztacie "Something for you". Muszę przyznać, że i tutaj efekty pracy dziewczyn były powalające i naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem ich kreatywności i talentu. Tutaj też liczę na linki do Waszych prac w komentarzach:) Na razie mogę odesłać Was do postów JOLI i VIOL - sami zobaczcie jakie cudowności powstały!

A tutaj kilka ujęć z warsztatów:)






Tu jeszcze zdjęcie prawie-grupowe:) Niestety część dziewczyn musiała wyjść przed końcem na kolejne warsztaty, dlatego nie zdążyłyśmy zrobić zdjęcia wszystkim fantastycznym dziewczynom:


Niedzielne warsztaty sponsorowali: "Wycinanka", która zaopatrzyła dziewczyny w przepiękne tekturki oraz "Studio 75", które również zapewniło nam tekturki oraz bazy do notesów i sprężyny, a pracowałyśmy na papierach z najnowszej kolekcji "Frosted Life" oraz dodatkach dostępnych w sklepie 13 arts:) 

Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję i do zobaczenia... w lecie:)

Pozdrawiam:*
Ayeeda

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za przemiłą atmosferę i wiele cennych rad - było super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac że miałyście udany weekend, miło zobaczyć znajome buzie i piękne projekty "studentek", pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za świetną atmosferę i zaszczepienie miłości do mediów:)Do następnego razu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotorelacja!fantastyczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje tylko pozazdrościć, że się tam nie było z wami... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Pani Profesor za miłą atmosferę i dawkę energii do tworzenia w mediach:)):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uprzejmie donoszę, że pochwaliłam się już swoimi pracami na blogu: http://jessie-lehane.blogspot.com/2012/11/warsztatowo.html
    Bardzo dziękuję za przemiłą atmosferę i natchnienie do dalszych eksperymentów z mediami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Było super! Szkoda,że musiałam wcześniej pójść, ale i tak siedzę, i głaszczę swój notesik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękności narobiłyście!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie żałuję, że nie mogłam przyjść na zlot, a zwłaszcza na Twoje warsztaty. Za to miałam wielkie szczęście stać się posiadaczką Twoich nowych papierów (3 miejsce w konkursie kolorystycznym - koleżanka odbierała). Na razie jestem w fazie oglądania (tak z tydzień będzie to chyba trwało), ale jedno już mogę powiedzieć: wielkie możliwości tkwią w nich.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie aż skręca z zazdrości :D Może latem się uda :> W końcu, do 3 razy sztuka :)
    Fantastyczna fotorelacja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały warsztat! Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś zawitać do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...