10.10.2011

Imagine

W końcu udało mi się wziąć udział w warsztatach Finn i jestem pod wielkim wrażeniem nie tylko jej talentu i umiejętności, ale również osobowości. Dziś mogę pokazać mój "wytwór" z warsztatów Imagine, bo scrapy z "Inky Fingers" są jeszcze niedokończone.

Praca na blejtramie w stylu bardzo grunge:)

*) kliknij by powiększyć zdjęcia

Kilka zbliżeń:



Atmosfera była rewelacyjna, poznałam w realu moje dwie koleżanki z zespołu projektowego Kreatywnego Zakątka (Rydię i Lakunę - świetne babeczki) oraz inne znane mi do tej pory tylko z sieci. Pozdrawiam Was wszystkie ciepło i dziękuję za mile spędzony twórczy czas. I przede wszystkim dziękuję Finn za świetnie zorganizowane i ciekawie poprowadzone warsztaty, warto było jechać do Krakowa:)

17 komentarzy:

  1. Świetna praca! I bardzo Ci do twarzy w stylu grunge :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile tu tego wszystkiego, cóż za bogata praca! Świetna jest :) Zazdroszczę tych warsztatów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ta praca jest genialna, rewelacyjna... brak mi slow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak super jest zobaczyć warsztatowe prace na spokojnie i po kolei. Świetnie Ci wyszła, ale to nie dziwne :)
    Dopiero teraz widać różnice, bo na warsztatach to były zauważalnie przede wszystkim podobieństwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Poszalałaś, czego tu nie ma? ;) Ale wszystko świetnie się komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie ! Musiałaś chyba długo się przygotowywać na te warsztaty, bo materiałów zatrzęsienie :)). Zazdroszczę i warsztatów i tej pięknej pracy :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusie, jakie piękne. Jestem zafascynowana twoją pracą.

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna!!!!ogrom dodatków i wykonanie robi wręcz piorunujące wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca- intrygująca i tajemnicza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. twoja praca bardzo mi się podoba, jest taka mocna, wyrazista i totalnie rockowa :) miło mi było pracować w twoim towarzystwie (siedziałaś naprzeciw mnie, prawda?) choć nie udało się bliżej porozmawiać.

    Ps. dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  11. no super Ci wyszło !!! świetnie sobie poradziłaś z umieszczeniem tych wszystkich dodatków na scrapie, aż chciało by się pomacać tę pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tyle miłych komentarzy:)

    Rosaliaa - tak siedziałam naprzeciw z samego brzegu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponująca praca! Ile dodatków i szczególików... Twoje spojrzenie w tej oprawie niemal hipnotyzuje :) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach i och!
    Pięknie się odnalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę... a pracę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczna! moja wypada przy Twojej bardzo minimalistycznie ;)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...