3.10.2011

Delikatnie i pastelowo

Witam Was w kolejny mój projektowy poniedziałek na blogu Kreatywnego Zakątka.
Dziś mam do zaprezentowania nietypową jak na mnie pracę - jest to zestaw na Chrzest Święty - delikatny, ale z nutką dziewczęcego uroku. 

Chciałam stworzyć coś nietuzinkowego, postanowiłam więc zrobić pamiątkę w kształcie zamykanego 
pudełka, by w środku powstało coś na kształt shadow-box. Pudełko ma dodatkową ozdobę pośrodku w postaci koralików i trochę nietypowo się zamyka, ale taki jest wynik moich eksperymentów z tą formą:) Do kompletu białą torebkę Papermanii przyozdobiłam delikatnie kwiatem i tasiemkami.
Po szczegóły zapraszam na bloga KZ:)

Komplet:

Pudełko z zewnątrz:



oraz wnętrze:







Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:)


7 komentarzy:

  1. Trochę, jak nie Twoje - bo taki inny, delikatny styl, ale nie zmienia to faktu, że bardzo, ale to bardzo mi się to podoba! :* przepiękny komplecik!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha każdy zaskoczony jest tą pracą. Wyszło ślicznie, słodko i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:* No jest nietypowo i słodko:) Ale przecież nie zrobię grungowej pamiątki na chrzest :D:D:D
    To taka inna grzeczna strona mojej natury:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wychodzi Ci ta grzeczna strona Twojego ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplecik- bardzo oryginalna pamiątka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te prace! Sama robiłaś te różowe kwiatuszki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...