24.07.2011

Zakładkowy szał:)

Dziś zdecydowanie miałam zakładkowy dzień:)
Miałam zrobić jedną, dwie zakładki na wyzwanie, a wyszła mała hurtownia, tak mnie jakoś wzięło:)

Oto moje zakładkowe rodzeństwo razem:

A tu już pojedynczo:

Tę wykonałam na wyzwanie Simon Says Stamp and Show "Show ... Some Embossing".
U mnie jest i embossing na zimno (papier UHK wytłoczony w folderze Sizzix na maszynce Big Shot) i na gorąco przy użyciu pudrów do embossingu Ranger'a. Elementy powycinałam z papierów Graphic 45 Curtain Call:


This one I made for Simon Says Stamp and Show challenge: "Show ... Some Embossing".
I used cold embossing (background paper I embossed using folder in Sizzix Big Shot) and hot embossing on some elements using Ranger's powders. The elements I cut out of Graphic 45 Curtain Call papers.




A wyzwanie w Craft Artwork gdzie miały powstać zakładki (najlepiej kolażowe) zmotywowało mnie do pokobinowania i z tą techniką, bawiłam się świetnie i mniej czy bardziej udanie powstały takie prace, które zgłaszam na wyzwanie:

Ta również na UHK-owym zembossowanym papierze (obrazki ze starego "Focusa:")

Ta na papierze Piekielnej Owcy z Crafthouse (obrazki z "Focusa" również):

Ta na własnym tle z moimi mazgajami farbami akrylowymi:) 

Ostatnia zakładeczka na deser powstała z papierów Webster's Pages ze sklep.scrap.com.pl (są naprawdę cudowne) Tę i powyższe zakładki zgłaszam również na wyzwanie:

Wyzwanie Miesięczne_Temat III_ZAKŁADKA Craft4You



Pozdrawiam:)


16 komentarzy:

  1. Hey there.....love your project wowzersss, so many different tags absolutely great. Thank you for joining the DT from Simon Says Stamp and Show and thank you for sharing. Hugs Terry xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, może uwierzę w przeznaczenie wypisane w gwiazdach, siostro:-) bo ja tez robiłam dzis zakładki- dwie, jak na mni eto AŻ dwie i gdyby nie warunki polowe to zrobiłabym więcej. Twoje imponujące- i ilością, i pomysłami, i kompozycją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zakładeczki! Wszystkie mi się ogromnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Terry - thanks very much!

    Mrough - to chyba te nasze dusze pokrewne są jednak:) Zaraz lecę oglądać Twoje dzieła!

    Karolina - dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne!! Tyle pomysłów!;) Podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne!!! Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zakładki dopiero się pokażą, tzn. te które zrobiłam w ten sam dzień:-) A i z przyjemnością, nawet bez oficjalnej zabawy w Podaj Dalej zrobię cos dla Ciebie, tylko muszę pilnować kolejki. Odezwę się, jak już będę gotowa z prezencikami dla dziewczyn, które się zgłosiły i wtedy sie na coś umówimy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrouh - będę czekać cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są! chyba też jakąś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż chce się czytać :) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda jedna to mistrzostwo świata !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw! Zakładka "nie wiem gdzie iść" jest niesamowita ale inne też powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki!!!! Bardzo mi miło czytać tyle miłych słów!
    Fruwam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się po uszy w Twoich zakładkach! :) a ta z podpisem "I don't know where to go" po prostu zwaliła mnie z nóg - świetny pomysł! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja, naprawdę dużo się na nich dzieje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...