2.06.2011

LO w nietypowych kolorach ...

... jak dla chłopca:) Ale postanowiłam zmierzyć się z niełatwą wyzwaniową paletą #60 w "TCR".


To znów mój młodszy syn w roli głównej, który ma mnóstwo "guzikowych" myśli:) Ponieważ ma zdecydowanie więcej niż 3 guziki zgłaszam go jako drugą pracę na wyzwanie temetyczne #26 do Szuflady.

Użyłam głównie kwiatów primy, trochę kwiatów z wykrojników MD, mnóstwo guzików, tuszy, glossy i crackle accents, brokatów w kleju, ćwieków.

A to mój myśliciel:)

Zbliżenia:



7 komentarzy:

  1. przepiękny LO!!!:))) rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, cudowny klimat i rewelacyjne zdjęcie- Twój Syn to prawdziwy model:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaał! :o ale czaderskie jest! :) uuu! w szoku jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w Szufladowe zabawie!Urocza praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny LO! Kolory piękne i chmura guzioli ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...